پیام تسلیت بمناسبت شهادت امام رضا(ع)

پیام تسلیت بمناسبت شهادت امام رضا(ع)

 

 

تسلیت به مناسبت شهادت امام رضا(ع)

دوره ی امامت آن حضرت 20 سال استمرار یافت و چنان که خود فرموده بود، از سفری که مامون بر آن گرامی تحمیل کرد، هرگز به وطن بازنگشت و در سرزمینی دور از زادگاه و خانواده اش به روز 30 صفر 203ه. ق در سن 55 سالگی مظلومانه به شهادت رسید و در دیار «طوس» آن جا که اکنون «مشهد» نام گرفته است بدن مطهرش مدفون شد.

دلم می خواد کبوتری بشم و پرواز کنم

بـه مشهدالرضا برم عقدة دل باز کنم

بشینم روی گنبدش درود کنم بـه مولا

با یا رضا رضـا رضا حـرف دل آغاز کنم

زیارت نامه و نمـازم بخونم سجده برم

گریه کنم ، دعـا کنم بـه آقا التـماس کنم

حاجاتم را یکـی یکی بـه آقا عرضه بدارم

تا کـه بـه لطف او دلم زِمشکلا رها کنم





:: موضوعات مرتبط: آموزشی , ,
:: برچسب‌ها: پیام تسلیت ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : رضالو
تاریخ : چهار شنبه 14 مهر 1400
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: